miércoles, 11 de julio de 2012



וע, מלך המלכים אדון האדונים, מזמינה אותך:
"בואי איתי ..."

"ללכת עם האהוב (א), הוא ארוך וצר בדרך;
אבל לעולם לא לעזוב אותך, אני יביא לך במסלולים של ניצחון מזהיר. תלמדו דברים שלא ידעתם ולהראות לך את אוצרות חבויים שיש לי בשבילך.

בואי איתי ואת הרגליים לא להחליק אי פעם, יש הרבה בוץ על הכביש, בגלל הבוץ של פסק דין לשון הרע, ורכילות לא לעקוף אותך.

לווה אותי ואת כל העבודות שלך יהיה ברכה פורה multipliable, כי אני אלמד אותך את סוד בשתילה.

בואי איתי ולקבל חוכמה וכוח, ילמד אותך לגלות את הטריקים של האויב שלך ולהשתמש חרב רוח הקודש שלי. אל חשש, אני תמיד המעיל שלך.

בואי איתי והלב שלך יזרמו נהרות של מים חיים, כי הנוכחות שלי בך, הוא מעיין של מים חיים, צצים אל חיי נצח.

בואי איתי ולראות התהילה שלי כל צעד איתי ללמוד לטפס על הרים, הקושי לא יהיה לך מכשול, על ההר כל תיכנע לפנינו.
ה אותי ויודעים את השמחה של מתן חיים, לחוות את העוצמה של תחיית המתים שלי, שבו אנחנו הולכים.

בואי איתי, ואתה מאבד את החושך, מביא הגאולה, ריפוי ישועה האבוד, לאור הקורן של בנוכחותי רוחי.

בואי איתי ולראות השטן והשדים שלו בורחים באימה!, אש אוכלת לנוכחותי.

בואי איתי, שבי איתי במקומות שמימיים, כי אתה תקים בתחומים של הממשלה, להכניס את הפה גזירות שלי עמי יהיה מועשר.

בואי איתי ולראות את התוצאות של גרייס שלי ללא תחרות, תראה לעזאזל והסיר את בית אבא שלי חוגגים ניצחונות שלי.

בואי איתי ואני אראה לך את המקום הראוי שלך ליד השולחן של ארוחת ערב החתונה שלי כתר של זהב עדין יש לי בשבילך.

ללכת איתי ... הבן (א) האהוב (א), לכו איתי ... "

האמת היא לאהוב לברך אותך עם האמת: תהלים. דניאל קם ישעיהו Sirlopú של:
שרד מלחמה התחייה האריות אינטרקונטיננטל "אריה יהודה"
אהבה, תפילה וסיכה: תהלים. גוזו ב ויקטוריה, של:
משרד גובה "Aguilas Del Rey הנוצרים ניצחון"


1 comentario:

  1. ¡ GRACIAS SEÑOR POR PERMITIRNOS COMPARTIR TU PALABRA EN HEBREO ! ¡BENDÍCELA , FRUCTIFÍCALA Y ÚNGELA CON TU PODER, AMADO ESPÍRITU SANTO!

    ResponderEliminar