miércoles, 11 de julio de 2012



JESUS, UPPMANAR Konungarnas Konung och herrarnas Herre DU:
"Walk With Me ..."

"Gå med nära (a), är lång och smal vägen;
men aldrig lämna dig, kommer jag att leda dig längs vägar ärorika seger. Kommer att lära dig saker du inte visste och visa dig de dolda skatter som jag har för dig.

Walk With Me och dina fötter kommer inte glider aldrig, det finns mycket lera på vägen, eftersom leran för förtal, dom och skvaller inte köra dig.

Walk With Me och alla dina verk kommer att vara givande och multipliable välsignelse, eftersom jag kommer att lära dig hemligheten bakom plantering och skörd.

Walk With Me och få vishet och makt, kommer att lära dig att upptäcka trick din fiende och använda svärd av Min Helige Ande. Frukta inte, jag kommer alltid din kappa.

Walk With Me och ditt hjärta kommer flyta strömmar av levande vatten, eftersom min närvaro i dig, är en källa av levande vatten, springer upp till evigt liv.

Walk With Me och se min härlighet till varje steg med mig lära sig att klättra i bergen, kommer ingen svårighet för dig ett hinder, för varje berg kommer böja sig för oss.

Walk With Me och vet glädjen att ge liv, och uppleva kraften i min uppståndelse där vi går.

Walk With Me och du kommer att försvinna i mörkret, vilket befrielse, helande och frälsning till de förlorade, för strålande ljus av min närvaro och min ande.

Walk With Me och se Satan och hans demoner fly i skräck!, Den förtärande elden om min närvaro.

Walk With Me och sitta med mig i den himmelska världen, eftersom du kommer att etablera sig i områden med regeringen, in i munnen mina stadgar och mitt folk kommer att berikas.

Walk With Me och se resultatet av min nåd oöverträffad, kommer du att se helvetet och strippas på min faders hus fira mina segrar.

Walk With Me och jag kommer att visa dig din rättmätiga plats vid bordet av min Wedding Middag och krona fint guld jag har för dig.

Walk With Me ... son (en) älskade (a), Walk With Me ... "
Sanningen är kärlek och välsigna dig med sanningen: Ps. Daniel Kam Jes Sirlopú av:
Krigsministeriet och väckelse Lions Intercontinental "Lejonet av Juda"
Kärlek, bön och smörjelse: Ps. Gozo i Victoria, av:
Ministry of Höjd "Aguilas del Rey kristna i seger"


1 comentario:

  1. ¡GLORIFÍCATE PADRE CELESTIAL EN SUECIA, LAS NACIONES SON TUYAS! ¡¡¡ GLORIA A DIOS !!!

    ResponderEliminar